Jag gjorde det!

Jag sökte in på journalistprogrammet! Men konkurrensen är ju, som skrivet, stenhård!!

Idag är sista dagen för anmälan... Jag har även sökt in på en annan lite mer teknisk utbildning. Får antagningsbesked i mitten av juli.

Men faaan det känns BRA!! Det känns pirrigt och nervöst... Jag hoppas så att jag kommer in!!

Sitter på jobbet... inte så kul.. Dötrist faktiskt!!

Jag är så sjukt less på en av mina kollegor (han som inte har hört av sig under hela min sjukskrivning).
Han är inte snäll.. Eller det är väl så att vi inte är snälla mot varann...
Han har ingen förståelse för min sjukskrivning.. Fyfan, jag skulle vilja veta vad han har sagt/tänkt om mig under den här tiden! Han är så jääävla snabb att berömma de TVÅ vikarierna som sitter och gör samma sak som jag tidigare gjort på mindre än en halvtid!! Joooo, dom GÖR ett fantastiskt jobb! Men hur tänker han?? Han är ju projektledare och har personalansvar -  då ska man fan kunna bemöta personal som mår dåligt!! Oavsett anledning! grrr..

Nä, jag måste bort!! Jag är så fed up med hela strukturen och organisationen här...
Kommunal verksamhet:
"Nu har vi jobbat stenhårt för att hålla budget... Så nu ska vi jobba ÄNNU hårdare, fast med mindre resurser och mindre pengar!!"
Faaaan, va motiverad man blir!!

men nu har jag tagit ett steg mot förändring.. ett steg mot en ljusare framtid! Hallelujah!!

Min lilla favvotjej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0