Livet kommer tillbaka..

Sen vi bestämde i torsdags att jag ska börja jobba på måndag så känner jag liksom livet komma tillbaka. Det känns så kul att få komma tillbaka.. om det så bara är på halvtid.

Det enda som känns jobbigt.. det är att möta min kollega som inte har hört av sig en enda gång under dom här veckorna jag har varit hemma. Jag känner att jag har inget att ge honom.. jag vill egentligen inte höra hans klämmiga överhurtiga fraser på morgonen.. Samma sak varje morgon:
"Guten morgen, guten morgen! Välkommen till en ny dag, nya möjligheter!" *KRÄKAS*

Usch, jag gillar inte att jag känner sådär.. jag hoppas han har bytt lite fraser... så kanske det känns roligt! Eller..?! Vem försöker jag lura? Han har inget att ge mig längre!
Tur jag har många andra kollegor som är mer äkta och inte så klämkäcka..

Måndag - min stora dag! Hur ska det bli? Hur blir det när jag får känna av pulsen på jobbet igen...? Kommer jag kunna ge av mig själv? Eller kommer det bli en stor ångestbölja...? Det får vi se..

Jag lever idag! Jag mår bra... Det känns lugnt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0