Något nytt

Börjar inse... börjar förstå att jag måste göra någonting. Något nytt.
Jag vill verkligen inte tillbaka till det här jobbet! Hela min kropp skriker och gör uppror.. min hjärna fungerar inte som den brukar längre...

Men just nu är ju det här det enda jobb jag har.. så jag måste härda ut tills jag hittar nåt annat... eller rättare sagt: Vet vad jag vill göra for the rest of my life!!

Jag vill inte slösa bort mer av mitt liv på att vara här.. jag vill göra något som får min hjärna att bubbla och stråla av glädje!! Men VAD?!?! Jag har precis fyllt 37 år... Vad ska jag bli när jag blir stor?

Det finns några spår jag är inne på..

Journalist
Fotograf
Assistent på nån tv-produktion på nåt vis... :)
Korrekturläsare
Reseledare... (hahahahhaa)

Ja, hur som helst så måste jag nog sätta mig i skolbänken... Min själ och hjärna måste få näring! Jag vill göra nåt nytt.. Har ni några tips? Nån som vill vara min mentor? Nån som gjort en liknande resa...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0