Tänk på döden..

Igår ringde en kille till mig... vi har en gemensam vän..
- Hej! Det är xx.. Vår vän är död. Hans ex hittade honom i lägenheten i lördags....
- NEEEEEEEEEEJ! Nej, nej , nej, nej... det kan inte vara sant..

Inte ens 48 år.. misstänkt hjärtinfarkt... Fy faaaaan, va livet är orättvist!!
Han efterlämnar sig två söner.. Mina tankar är hos dom och deras älskade pappa.

På väg in till city passerade vi en skylt på en grind in till en kyrkogård:
"TÄNK PÅ DÖDEN"
Vi tyckte att det var makabert då.. men nu känns den nära, innanför skinnet... Du sa något om att skylten ändå ville säga nånting.. Och det gör den...
Idag tänker jag på döden..


Jag sörjer dig, du saknas mig... Men jag gläds, jag gläds åt den tid jag fick lära känna dig!
En stor man, med ett generöst, stort, varmt hjärta har lämnat jordelivet alldeles för tidigt <3
~ R.I.P ~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0