Svaghetstecken...

Ojoj... nu börjar livet snurra sådär fort igen..
Blir ofta yr i skallen av allt som händer - men då är det "bara" jobb och familjeliv!!
Jag är ju inte FRISK!! Men jag förväntas vara det av hela min omgivning... Men jag orkar inte.. jag vill inte...
Snart är det nära.. snart rasar jag till botten igen!

Min puckade kollega har fortfarande inte ens frågat hur jag mår - fy faan!!

Och nu när jag tänker efter - det är TVÅ tidigare kollegor som slutat sin anställning hos oss... pga en enda person! Och det är HAN... så jävla sjukt!!
Men han ställer jättehöga krav på sig själv (typ kolla mailen mitt i natten å såna saker..) och han förväntar sig samma engagemang av alla.
Till saken hör att han tjänar mer än det dubbla vad jag tjänar - så ordspråket: "Money talks" HAR faktiskt en viss betydelse!

Nu är jag på väg bort! Jag vill fan inte sätta min fot där igen... Jag vill bli hemmafru!! hahhahhaha - fast det VILL jag ju inte egentligen!
Men just nu känns VAD SOM HELST som ett paradis, bara jag slipper den där personen! Jag får ångest och åker ofta på jobbet med tårar i ögonen.

Jag har fortfarande inte heller fått ett sjukintyg av läkaren som betett sig som en idiot!

Men jag har chefen på min sida.. han känner mig och han vill att jag ska bli frisk. Så nu har han bett mig ta reda på vad handläggaren på FK heter samt att han kopplat in högsta personalansvarig i organisationen för att koppla in mig på en rehablitering. Inte vet jag vad det innebär men jag vill gärna att en psykolog ska vara inkopplad.

Ska försöka skriva mer... snart.. det ska inte gå så här lång tid igen! LOVAR!

Mina svaghetstecken blir tydligare.. min kollegas förakt mot mig starkare - Life sucks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0