Ballar av stål

Den serien är riktigt riktigt bra! Alltså vi svennar är verkligen snälla typer.. hahahah
En kille sätter sig och äter mat av andra på restauranger - och de flesta sitter och tittar på när deras mat blir uppäten av en främling... Men en kille blev riktigt förbannad! Hahahhaa - my kind of humour!

Själv har jag inte ballar av stål.. inte ett enda jävla dugg faktiskt...
Jo, när det gäller att stå upp för andra! Jag har många gånger fightats för andra. Men när det kommer till mig själv finns inga ballar att ta till! Faan, va jag avskyr den egenskapen hos mig..

Går det att lära sig? Eller går det att önska sig ballar i julklapp eller bröllopspresent?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0