Vill inte...

Har ångest nu... Jag vill inte tillbaka till jobbet. Jag har tänkt och tänkt.. Å jag känner att det är så mycket som redas ut så jag orkar inte!! Jag orkar inte ta tag i allt! Faan..
Alla arbetsuppgifter äter sig in i kroppen så jag känner paniken stå mig upp i halsen! Ohållbart!

Jag lever. Jag vill må bra. Just nu mår jag inte bra... Och jag vet att jag måste vara med i processen när allt ska redas ut... Det kan inte bli bra på något annat sätt. Jag måste ännu längre ner för att kunna börja klättra uppåt..

Nu ska jag lägga mig och mysa med mitt minsta barn.. Vad gjorde jag utan min familj?! Mina älskade älskade barn <3 Dom är så fantastiska - Jag är så otrolig tacksam för att jag fått dom! Så mycket kärlek! Den största kärleken! Nu ska jag njuta av dom! Dom hjälper mig att må bättre.. Med dom kan jag släppa allt skit med jobbet!

Nu känns det lite bättre.. allt kommer att bli bra till slut... även fast det är långt kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0