En sorgens resa...

Imorgon bär det av... En lång resa till Göteborg, för att gå på en begravning

Det kommer bli tufft.. Vem ska ta hand om mig i Göteborg?! Vem ska få mig att skratta som bara du kunde?!? Vem ska himla med ögonen när jag på norrländskt vis är lite långsam i storstans puls?! Faaaan, va jag saknar dig!! <3

En begravning är aldrig rolig... aldrig.. Men den kan vara vacker! Och det vet jag att denna kommer bli!
En sån generös, godhjärtad människa som lämnat jordelivet alldeles för tidigt, är VÄRD en vacker begravning!

En sorgens resa påbörjas imorgonbitti och avslutas på fredagkväll! Men många glada, roliga minnen kommer att dyka upp under dessa dygn... Hysteriska skrattutbrott åt spårvagnar, övergångsställen, Gamla Ullevi, Nya Gamla Ullevi, Scandinavium... Din stammispizzeria där vi alltid åt.. Åhh, det finns så många sjukt roliga minnen!

Vila i frid, min vän... platsen i mitt hjärta kommer du alltid ha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0