Så förbannat trött..

Alltså jag orkar inte... jag skiter i det här jävla systemet!!
Jag mailade läkaren, plus till hela företagshälsovården om min situation... Men ingenting händer! FY FAAN!

Man känner sig som råttskit.. Det här är mer kränkande och knäckande än själva utbrändheten!!

Nästa gång jag träffar min chef kommer jag att bryta ihop... nästa gång jag kommer in på företagshälsovården kommer jag att vika mig som en fällkniv! Jag är så nära bristningsgränsen nu så jag måste omge mig av glada varelser hela tiden! Imorse fick jag en attack när jag var på toaletten.. men jag kunde bita ihop, torka tårarna och åka till jobbet!
Nu är det lugnt på jobbet, imorron oxå... Nästan alla är på konferens så det är lugnt å skönt! Inga överhurtiga utrop som får mig att vilja kräkas..

Men snart är storbrytet här.. jag känner det i kroppen. Jag kommer att bryta ihop igen.. å jag känner det i hela kroppen!!

Kommentarer
Postat av: Peernki

2011-05-10 @ 19:49:38
Postat av: Pernilla

Det skulle kunna vara jag som skrivit denna blogg, känner igen så otroligt mycket av det du skriver i din situation som utbränd! Om du vill skulle jag bli glad om du skrev till min mail så kanske vi kan stötta varandra. Jag är 40 och just nu sjukskriven för utmattingssymptom. Kram!

[email protected]

2011-05-10 @ 19:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0